نابخشودها

شعر هایی که دوست دارم از کسانی که دوست دارم

نابخشودها

شعر هایی که دوست دارم از کسانی که دوست دارم

دوبیتی یکم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ب.ظ

دانیال(وروجکه روم شاعر تنها) چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:34 ب.ظ

به به ......... واقعا به به........... جات خالی دارم بستنی میخورم
اقا من خواستم بقیه شعر را با اجازت بگم:
به شیشه ی پنجره ام سنگ بزن
به قلب دیوونه ام چنگ بزن
با حرفای قشنگ ات به سیاهه زندگی ایم رنگ بزن
با غرورت به پای لنگه زندگیم سنگ نزن
صفحات کتاب شعرم را بخون و ورق نزن
سر من کچله ! به آرایشگر زنگ نزن!
به مربای صبحانه ام نمک نزن
هی الکی الکی وب بلاگ نزن
تو گوش دانیال هیچ گاه چک نزن
اگر هم میزنی..جان عزیزت محکم نزن
خسته ام از این صحبت ها
دنیل جون عمه ات دیگر زر نزن


قشنگ بود ؟

سلام دانیل جان
خوبه که خوبی
معلومه که هنوز هم شیطونی
کار خوبی کردی که به من سر زدی
مواظب احتیاط باش
(در ضمن دوبیتی فقط دو بیته و بقیه نداره )
اما در هر صورت جالب بود
خدانگهدار

ع.ج ـ بینام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد